piątek, 22 sierpnia 2014

about me & about the blog

~ czyli mój pierwszy wpis na blogu

Witam serdecznie wszystkich na moim blogu, stwierdziłam że kolejny raz przedstawiać się już nie muszę ponieważ napisałam troszkę o sobie w zakładce "o mnie" do której was w tym momencie  odwołuję. Będąc tu pierwszy raz na pewno zastanawiacie się o czym będzie ten blog? czy będzie ciekawy? czy warto będzie tu zajrzeć po raz kolejny? Nie jestem nowicjuszką w sprawach blogowych ponieważ posiadałam już wcześniej 2 lub 3 swoje blogi które niestety z czasem się wypaliły..Postanowiłam więc założyć kolejnego NOWEGO bloga, w którym będę zamieszczała posty o rozmaitej tematyce. Krótko mówiąc możecie spodziewać się postów diy, lifestyle, inspiracji, outfitów, fotografii i wielu innych rzeczy. Przybywam do was z ogromną masą pomysłów i wielką determinacją do prowadzenia tego bloga. Nie ukrywam również że posiadam pełno niespodzianek które będą z czasem wprowadzane w życie tego bloga. Mam nadzieję że forma mego bloga wam się spodoba i odwiedzicie mnie jeszcze niejednokrotnie.

Jeżeli coś wam się podoba lub nie proszę o komentarz z uwzględnieniem tego.
Każdy komentarz jest dla mnie jak wskazówka do doskonalenia bloga.
Odwiedzę również każdego komentującego, jak mi się spodoba zaobserwuję
i na pewno zostawię po sobie komentarz ;)


 

7 komentarzy:

  1. fajnie się zaczyna :))
    powodzenia w blogosferze :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za opinię ;)
    Twój blog super się zapowiada. Będę go odwiedzać.
    Powodzenia w blogosferze, która potrafi być okrutna, wiem bo już siedzę w niej od roku.
    Pozdrawiam i życzę wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post, zapraszam na bloga, można wygrać wymarzony design bloga: http://piankaofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny początek, życzę wytrwałości i sukcesów!
    mrs-cotton-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post:) dziekuje za odwiedziny un mnie:)

    OdpowiedzUsuń