sobota, 23 sierpnia 2014

Grunge outfits


Grunge to styl który najbardziej uderza w mój gust muzyczny jak i stylistyczny. 
Grunge charakteryzuje się luźnym ubiorem - flanelowymi kraciastymi koszulami, przetartymi jeansami oraz trampkami - czyli tanio i fajnie! Nie może również zabraknąć kapeluszy, ramonesek oraz martensów.
W dzisiejszym  poście będziecie mogli zobaczyć jak to ja utożsamiam się z tym stylem : ) 







fot. Agata P.

koszula - forever (sh)
katana - h&m (sh)

spodnie - trf denim (sh)
buty - martensy
biżuteria - diy

Kochani, mam nadzieję że post wam się spodoba. Jeżeli się spodobał koniecznie dajcie znać w komentarzach - będzie dla mnie to natchnieniem do przygotowania większej ilości postów typu 'outfits'.
Mam również nadzieję, że udało mi się chociaż troszkę przybliżyć wam grungowe trendy i już teraz nic nie będzie wam obce. 


Jeżeli coś wam się podoba lub nie proszę o komentarz z uwzględnieniem tego.
Każdy komentarz jest dla mnie jak wskazówka do doskonalenia bloga.
Odwiedzę również każdego komentującego, jak mi się spodoba zaobserwuję
i na pewno zostawię po sobie komentarz ;)

16 komentarzy:

  1. ale super! fajnie się prezentuje. ja lubię patrzeć na inspiracje stylu hippie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. meeega :) pozdrawiam :)
    G.L

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre zdjęcia! :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia ;)
    Obserwuję ;*
    http://marzenia1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Brakuje mi rozpusczonych falowanych włosów plus kapelusz. wpis spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak kapelusze, potargane włosy i ogrodniczki to jedne z tych bardziej charakterystycznych rzeczy. Dziękuję za opinię w następnych grungowym outficie nie zabraknie wyżej wymienionych rzeczy.

      Usuń
  6. Mnie także podoba się ten styl ubierania, jednak to kompletnie do mnie nie pasuje, wyglądam jakbym wyszła ze śmietnika.

    Do ciebie to jednak w 100% pasuje, wyglądasz prze ślicznie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, mile widziane wszelkie komentarze i obserwacje. Odwdzięczę się w miarę możliwości! :) http://liveeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe trzeba dobrze się czuć w tym co się nosi, chociaż grunge przez wielu jest uważany właśnie za bardzo niedbały styl więc Twoje określenie no nawet trochę trafione jest :D

      Usuń
  7. nie jestem fanką stylu 'grunge', ja w sumie lubię nosić głównie czarno-białe rzeczy :D

    http://lilyy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny zestaw :)

    http://roksanablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zestaw :)

    http://roksanablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ta koszula! :)
    zrealizowacmarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz fajnie. ;) Szczególnie spodobały nam się buty i biżuteria!! ;)

    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Nie moge uwierzyc, ze tyle swietnych rzeczy udalo Ci sie znalezc w sh ! ;)
    Swietna stylizacja <3


    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń