środa, 27 sierpnia 2014

ulubieniec miesiaca - sierpien


Ulubieniec miesiąca to jedna z niespodzianek o których wspomniałam w pierwszym poście.
Takich rzeczy typu 'ulubieniec miesiąca' będzie o wiele więcej, mam nadzieję że to wam się spodoba ;) 
Przechodząc do sedna ulubieńcem sierpnia są świeczki zapachowe! O tak! Zdecydowanie mój faworyt.
Uwielbiam wieczorami siedzieć przy delikatnym świetle świeczek a szczególnie tych zapachowych. 2 w 1 coś cudownego! 

Płomyk rozświetli nasze pomieszczenie a dodatkowo będzie wyczuwalny w powietrzu piękny zapach.


Świeczki ponadto to bardzo fajna ozdoba. Istnieje wiele różnych kształtów świeczek, lampionów i świeczników do których można włożyć świeczkę. Fajny efekt możemy uzyskać również poprzez użycie ciekawego pojemniczka np. pięknej filiżanki.






lub do ciekawego świecznika.. można również wykonać ze zwykłego słoika lub puszki niezwykły lampion






już niedługo spadną liście z drzew więc będzie okazja aby wykonać właśnie taki lampion :P

A teraz moje lampiony :)
Mam na razie tylko dwa ale jak znajdę jakieś ciekawe kształty słoików

 to na pewno będę realizowała moje kolejne pomysły!











Haha jak widać ogromna wielbicielka 'serduszek' ze mnie :D
Muszę się przyznać że to tylko dlatego że to chyba najprostszy wzór.
Ale w sumie niby mało skomplikowany wzór a jakże romantyczny ;)

Mam nadzieję, że post z ulubieńcem miesiąca i połączeniem diy jednocześnie wam się spodobał.


Jeżeli coś wam się podoba lub nie proszę o komentarz z uwzględnieniem tego.
Każdy komentarz jest dla mnie jak wskazówka do doskonalenia bloga.
Odwiedzę również każdego komentującego, jak mi się spodoba zaobserwuję
i na pewno zostawię po sobie komentarz ;)

4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia,zostane na dłużej !
    threedayholiday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia,zostane na dłużej !
    threedayholiday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zrobiłaś ten ostatni lampion ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to zwykła puszka np. po kukurydzy a w niej zrobione dziurki :) następnie ją pomalowałam i gotowe!

      Usuń