niedziela, 31 sierpnia 2014

Wspólpraca - OASAP



Cześć wszystkim, dziś post mówiący o mojej współpracy z OASAP.



Jest to moja pierwsza współpraca z tego typu sklepem zagranicznym.
 OASAP jest to globalny sklep internetowy poświęcony wysokiej modzie ulicznej, oferując różnego rodzaju odzież damską, torby, buty, akcesoria, kosmetyki, biżuterię, itp. 
Jest to sklep internetowy w którym każdy znajdzie coś dla siebie! 



 Poniżej zamieszczam kilka zdjęć ciuchów z przybliżonymi cenami które idealnie trafiają w moje gusta. Mam nadzieję, że wam również się spodobają :)



 
                                            ok. 65zł                                                                                         ok. 70zł

                                       ok. 63zł                                                        ok. 77zł
Jak widać w tym co mi się podoba przeważa czerń choć to nie oznacza że nie noszę kolorowych ciuchów. Na stronie znajdziecie również ekstra bluzy/bluzki/legginsy z słodkimi nadrukami, z postaciami z bajek (np. pora o przygodę) itd. 

                                                                                         
JEŻELI WAM SIĘ COŚ SPODOBAŁO KONIECZNIE DAJCIE ZNAĆ!


Każdy komentarz jest dla mnie jak wskazówka do doskonalenia bloga.
Odwiedzę również każdego komentującego, jak mi się spodoba zaobserwuję
i na pewno zostawię po sobie komentarz ;)


4 komentarze:

  1. super jest ta koszula <3
    claudiaa11225.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna bluza :). Gratuluję współpracy z taką świetną stronką ;) http://natalkowo333.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy! :D
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe ;)
    Pozdrawiam http://daybykara.blogspot.com
    Moze obserwacja, zacznij ;)

    OdpowiedzUsuń