poniedziałek, 1 września 2014

BACK TO SCHOOL - outfit

Niestety czas już wracać do szkoły, wakacje nie ubłagalnie dobiegły końca.. Jak dla mnie znów poniedziałek będzie zaczynał się poniedziałkową depresją i trudnością ze wstaniem. Muszę przyznać że ten pierwszy dzień w szkole nie wypadł najgorzej chociaż za bardzo nie uśmiecha mi się aby codziennie raniutko wstawać. 
Obowiązkiem który najbardziej mi przeszkadza jest poranne wstawanie. Uff całe szczęście (albo i nie) jadę blisko godziny autobusem do szkoły więc z rana w tym czasie nieraz uda mi się jeszcze dospać albooo nawet poduczyć na kartkówkę czy sprawdzian. Muszę przyznać że nauka z samego rana dla mnie jest super, mózg jest świeżo co 'zregenerowany' i zapamiętuję o wiele więcej hahaha. 
A jak to u was jest z powrotem do szkoły i codziennym wstawaniem wcześnie rano? 

Tytuł postu zobowiązuję a więc przedstawiam wam mój szkolny ( galowy ) outfit :)







A na sam koniec bonusik! Haha Ja i mój nowy przyjaciel :D

fot. Natalia M. (najlepszy fotograf)

buty - deichmann
spódniczka - tally weijl
bluzka - pepco
katana - fcuk jeans + dodałam ćwieki
biżuteria - diy i prezent : )


Każdy komentarz jest dla mnie jak wskazówka do doskonalenia bloga.
Odwiedzę również każdego komentującego, jak mi się spodoba zaobserwuję
i na pewno zostawię po sobie komentarz ;)

9 komentarzy:

  1. moja koleżanka ma identyczną bluzkę, a ja spódniczkę i pożyczamy od siebie te ciuchy tworząc identyczny zestaw XD

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladna stylizacja oraz Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahah PJONA! czyli mamy wręcz identyczny gust co do niektórych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz! *.*
    wszystko jest genialnie dobrane <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie! <3
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. hej ! zostałaś nominowana do Liebster Blog Award, szczegóły u nas http://szarawata.blogspot.com/ ;)
    P.S uwielbiam koronki na bluzkach, wygląda przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluzka! U mnie nie ma żadnego problemu ze wstawaniem rano, jestem rannym ptaszkiem. :)
    Zostałaś nominowana to Liebster Blog Award, szczegóły znajdziesz na moim blogu.

    http://weronika-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestaw :) A szpilki są po prostu genialne :)

    OdpowiedzUsuń