czwartek, 4 września 2014

film miesiaca - september


Cześć wszystkim, dzisiaj wprowadzam kolejne nowości no blogu. Mianowicie po pierwsze postanowiłam dodawać posty na bloga regularnie. Będą one pojawiały się w czwartki i niedziele oraz czasami w inny wybrany przeze mnie dzień tygodnia. Chociaż posty w środy i niedziele będą zawsze! Myślę, że regularność zaczęci was do częstszego odwiedzania mojego bloga. A po drugie to.. kolejną nowością jest film bądź książka miesiąca. Czy będzie to książka czy film zależy to tylko i wyłącznie od mojego kaprysu :D Mam zamiar co miesiąc podawać tytuł i opis filmu lub książki który naprawę warto obejrzeć/przeczytać.

Przechodząc do sedna tematu, filmem miesiąca zostaje 'Przerwana lekcja muzyki' z gatunku : dramat psychologiczny. Z całą pewnością mogę powiedzieć że najbardziej lubię dramaty, horrory i filmy psychologiczne więc ten film idealnie trafia w moje gusta. 'Przerwana lekcja muzyki' jest to ekranizacja autobiograficznej książki Susanny Kaysen. W rolę główną wciela się niesamowita Winona Ryder, nie można również zapomnieć o kapitalnej grze aktorskiej Angeliny Jolie i innych utalentowanych aktorów.
Nie chcę spoilerować więc powiem krótko, że akcja filmu rozgrywa się pod koniec lat sześćdziesiątych i umiejscowiona jest w psychiatryku. Główna 17 letnia bohaterka trafia tam  po próbie samobójczej. Jest wrażliwą dziewczyną, która ma problemy związane z okresem dojrzewania
. Jest niestabilna emocjonalnie a jej życie kompletnie odmienia się owym szpitalu. Chcielibyście poznać jej dalsze losy? Zachęcam do obejrzenia filmu!


Abyście jeszcze bardziej przekonali się do tego filmu dołączam kilka ujęć :)







zdjęcie powyżej zawsze będzie mi przypominało o dość specyficznej a jakże kochanej piosence DOWNTOWN Petuli Clark, która sama w sobie jest tak pozytywna że niemal zawsze poprawia mi humor.
Niżej podrzucam link do oryginalnej wersji :)



Mam nadzieję, że nowości jakie wprowadziłam wam się spodobają. 
Może ktoś z was widział bądź czytał już 'przerwaną lekcją muzyki'?
Jeżeli tak koniecznie dajcie znać jakie wywołała na was wrażenie ta moim zdaniem ekranizacja.

Każdy komentarz jest dla mnie jak wskazówka do doskonalenia bloga.
Odwiedzę również każdego komentującego, jak mi się spodoba zaobserwuję
i na pewno zostawię po sobie komentarz ;)



4 komentarze:

  1. Zapomniałaś wspomnieć o fenomenalnej grze Jolie i innych dziewczyn! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś go oglądałam, ale to było dawno i praktycznie go już nie pamiętam. Obejrzałam wczoraj "Olimp w ogniu", też mocny. A wcześniej "Inna kobieta" z Cameron Diaz polecam bardzo :)
    zrealizowacmarzenia.blogspot.com PS Dodaję do ulubionych, będę często tu wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za odwiedziny :) Film kiedyś widziałam niestety już wcale go nie pamiętam, no ale w końcu zawsze można odświeżyć pamięć :) Obserwuje i czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń