niedziela, 7 września 2014

cwieki - must have? inspiracje



 Dziś będzie mowa bowiem o ĆWIEKACH które osobiście uwielbiam. Moim zdaniem ćwieki dodają charakteru oraz mogą być wspaniałą rzeczą która doda nowego wyglądu np. ubraniom które się już nam znudziły. Ćwiekami ozdabiać można: buty, paski, kurtki, spodnie, torebki itp. W latach 50., 60., 70. i 80. XX wieku były one elementem ubioru subkultur takich jak rockersi, harleyowcy, punki i heavymetalowcy w czasach obecnych ta granica się zatarła i ćwieki stały się przedmiotem pożądania niemal każdej nastolatki :D Nic w tym dziwnego bo są naprawdę bardzo stylowe!
Uwielbiam lity a te z ćwiekami no to dla mnie po prostu BOMBA!
Znajdują się one na mojej liście must have (która zrealizuję nie wiadomo kiedy).





Totalny zaskoczeniem okazały się dla mnie 'naćwiekowane' paznokcie.
Uważam, że powyższy wzór jest ciekawy i na pewno przyciąga wzrok.
 hmm ciekawe mnie również jak to będzie z trwałością w przypadku tych ćwieków.







jak już jesteśmy w tematyce ćwieków, to czemu by nie nadziać jabłka ćwiekami?
Jak szaleć to szaleć! Po CAŁOŚCI hahaha

Mam nadzieję że dzisiejszy post stanie się dla was natchnieniem do kreatywnego działania ;)
 A może ktoś z was już sam próbował ozdobić 'coś' ćwiekami?
 W komentarzach 
koniecznie pochwalcie się swoimi cudeńkami!

Każdy komentarz jest dla mnie jak wskazówka do doskonalenia bloga.
Odwiedzę również każdego komentującego, jak mi się spodoba zaobserwuję
i na pewno zostawię po sobie komentarz ;)

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam ćwieki, zwykle gdy wchodzę do sklepów to pierwszą rzeczą jaką oglądam jest "coś" ozdobione właśnie ćwiekami. Ostatnio mój stary pasek (cały w ćwiekach) zaczął się rozsypywać, więc pewnie będę musiała kupić nowy :D

    Pozdrawiam, http://lirycznyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak już kupisz nowy pasek pobaw się troszkę i odzyskaj ćwieki ze starego paska i wykorzystaj je w jakiś fajny sposób :P Nie musisz kupować a samemu fajnie 'coś' ozdobić :)

      Usuń
  2. Ćwieki ok, ale tylko na butach, i to nie takie prawdziwe, ale takie bardziej delikatne :) Jakoś za bardzo kojarzą mi się z kulturą emo.
    Pozdrawiam :)
    zrealizowacmarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie genialne jabłko hah ♥ uwielbiam ćwieki i będę zaglądać tutaj częściej :)

    XCCDV.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze marzyłam o ubraniach z ćwiekami! Jednak nigdy nie miałam okazji ich kupić
    http://coldpanter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo czesto korzystam z ćwieków podczas moich paznokciowych zdobień. Aktualnie posiadam ćwieki pastelowe, ale na mojej wishliscie sa też inne. Stanowią proste i efektowne wykończenie manicure. Zapraszam do siebie http://onajednaichtrzech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak utrzymują się ćwieki na paznokciach?

      Usuń
    2. No to zależy od kształtu ćwieka.. ćwieki okrągłe trzymają się bardzo dobrze, trzeba jednak też pamiętać, aby dać odpowiednią warstwę lakieru pod niego (np. kroplę bezbarwnego), aby ćwiek mógł całą powierzchnią się przykleić. Wtedy to wytrzymują dłużej niż lakier.
      Z ćwiekami z "ostrymi" brzegami, np. kształt łezki już może być gorzej, ale także bardzo duży wpływ ma to, jak tego ćwieka przykleimy.
      Jeżeli chciałabyś wypróbować ćwieki na paznokciach, to polecam zakładkę na moim blogu kontakt/współpraca, gdzie znajdziesz link do sklepu, w którym mają bardzo duży wybór świetnych paznokciowych ćwieków :) Z kodem rabatowym masz 10% zniżki na cały nieprzeceniony asortyment.

      Usuń
  6. Uwielbiam ćwieki w każdej postaci ;)

    Zapraszam na mój blog, jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby wielką fanką ćwieków nie jestem, ale niektóre ich wykorzystanie naprawdę jest niezbędne i mnie zauracza :))

    OdpowiedzUsuń
  8. lity cudowne :)
    obserwujemy i zapraszamy do nas :)
    zalienki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. te na paznokciach są bombowe:D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam również ćwieki świetne inspirację :)

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. great choices, love the outfit and phone cases

    itsjustshalay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne jest to jabłko w ćwieki! W ogóle kiedyś spotkałam się z ćwiekowanymi case'ami na telefon, to po prostu cudeńka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ćwieki mi nie przeszkadzają, ale jakoś nie mam żadnych ciuchów z nimi ;P

    http://kreatywnaplaneta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń