wtorek, 9 września 2014



Witam wszystkich, na samym początku chciałabym bardzo serdecznie podziękować osobom które tak licznie odwiedzały i komentowały ostatniego posta. Udało wam się pobić wszelkie rekordy tego bloga za co jeszcze raz dziękuję! Takie niespodzianki są mile widziane i muszę przyznać że dają niezłego powera do dalszego blogowania :) A że ćwieki wam się ostatnio spodobały pozostaniemy nadal w tej tematyce. W dzisiejszym poście ujrzycie moją katanę, którą sama ozdobiłam ćwiekami.
Zdjęcia są stosunkowo stare ponieważ mają z dobre 3 lata, ale mnie się nadal podobają :>










BONUSIK!
(zdjęcie posiadające moim zdaniem genialny klimat)



oraz genialna piosenka! Nie mogę przestać jej słuchać, ma według mnie to 'coś' w sobie <3



Posłuchajcie koniecznie!

spodnie- h&m
katana- fcuk jeans
glany- grinders
dodatki- xxx


Każdy komentarz jest dla mnie jak wskazówka do doskonalenia bloga.
Odwiedzę również każdego komentującego, jak mi się spodoba zaobserwuję
i na pewno zostawię po sobie komentarz ;)

9 komentarzy:

  1. Świetna kurtka! Bardzo ładne drugie zdjęcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebiste drugie zdjęcie! ♥ nie można przesłuchać piosenki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. link do piosenki : https://www.youtube.com/watch?v=51V1VMkuyx0

      Usuń
  3. First let me say welcome to the world of fashion bloggers. Nice to meet you. Love the boho vibe in your outfit. Gorgeous photos girl! Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. drugie zdjęcie jest świetne! cały outfit piękny, no i świetne glany! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne to zdjęcie w muchomorach :)
    Piosenka też fajna, chociaż chyba stara już :) Ja polecam Ci - https://www.youtube.com/watch?v=BJWoFagy4Bc :)
    Pozdrawiam
    zrealizowacmarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jezuuu! zakochałam się w tej piosence od Ciebie aaaa <3 ślicznie dziękuję

      Usuń
    2. Tak też myślałam ;) Bardzo dziękuję za wizytę u mnie. Jeśli stworzysz swoją listę 101 zadań to koniecznie się podziel! :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. <3
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń