sobota, 13 września 2014


Cześć, mam przyjemność dziś przedstawić wam moją wrześniową wishlistę :)
Są to rzeczy które chciałabym posiadać i bardzo mi się podobają.

NUMER 1.
Jest to kubek termiczny - obiektyw. Nie lada gratka dla każdego pasjonata fotografii. Jest to piękny i innowacyjny sposób na spożywanie porannej kawy. Wszystkie pokrętła, skale i detale są wiernie oddane, dzięki czemu kubek ten powinien być wybierany przez wszystkich amatorów i profesjonalistów fotografii. 


NUMER 2.
Pierścionek myszka. Moim zdaniem jest to najbardziej uroczy pierścionek jaki widziałam! Pewnie dlatego, że kocham myszki i inne zwierzątka z tej rodziny. Czyż nie jest uroczy?



NUMER 3.
Etui na mojego ipoda to rzecz jaką muszę mieć! Poszukuję dość oryginalnego wzoru, mam nadzieję że niedługo znajdę coś fajnego :) Polecicie może jakiś sklep internetowy?


NUMER 4.
Jestem maniaczką kolorowych paznokci a seria lakierów od GOLDEN ROSE totalnie mnie powaliła.



NUMER 5.
Lodowy żyrandol. Moim zdaniem świetny wynalazek, który tworzy niezwykły desing w mieszkaniu.
Jestem wielbicielką różnych żyrandoli, lamp itd. Więc poświęcę im dodatkowo osobny post :)



Każdy komentarz jest dla mnie jak wskazówka do doskonalenia bloga.
Odwiedzę również każdego komentującego, jak mi się spodoba zaobserwuję
i na pewno zostawię po sobie komentarz ;)

5 komentarzy:

  1. Ten kubek też z chęcią bym przygarnęła do swojej kolekcji. Picie w nim kakao wieczorem musi być cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier bardzo ładny :)
    Pozdrawiam słonecznie :)
    www.zrealizowacmarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super wishlista <3 podobają mi się te rzeczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kubek i lakier do paznokci :))
    mhmfeszyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jako właścicielka nikona chciałam mieć taki kubek, może poszukam sobie na ebayu :)

    http://kreatywnaplaneta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń