piątek, 19 września 2014

YODEYMA darmowa próbka


Cześć wszystkim, przepraszam że przez chwilę były braki w postach ale niestety nie miałam czasu na  ich dodawanie. Zaczęła się znów szkoła, co dało mi się już we znaki. Muszę się pochwalić że jak na razie moja nauka zaowocowała pozytywnymi ocenami. Tak pozytywnymi że sama byłam zdziwiona gdy dostałam 5 ze sprawdzianu z Polskiego :D  Przychodząc dziś po szkole do domu mile się zdziwiłam widząc list na moim biurku. W ostatnim czasie zamawiałam kilka rzeczy z internetu więc nie spodziewałam się że to będzie akurat PRÓBKA PERFUM YODEYMA.


W środku koperty znalazłam próbkę oraz ulotki związane z firmą oraz rozpis pełnego zakresu zapachów damskich jak i męskich od YODEYMA.


Ja wybrałam zapach 'sweet girl'. Był to zapach który szczerze mówiąc wybrałam ze względu na nazwę, jakoś tak mi się spodobała i zamówiłam. Muszę przyznać że jestem w pozytywnym szoku ponieważ zapach jest naprawdę piękny. Ku zdziwieniu nie jest on słodki,lecz jest to dosyć delikatna, kwiatowa kompozycja .


Zapach utrzymuje się na skórze cały dzień, jednak po pewnym czasie jest już mnie wyczuwalny.



W ramach darmowej próbki otrzymujemy 15ml perfum dowolnie przez nas wybranych. Jak widać na powyższym zdjęciu buteleczka nie jest aż taka mała. Moim zdaniem może ona wystarczyć na chwilkę, zdecydowanie na taką chwilkę aby zakochać się w tym produkcie i zakupić go w cenie promocyjnej 81,28 za 100ml.


Aby zamówić próbkę należy wejść na stronę YODEYMA i tak znajdziecie formularz, który należy wypełnić a następnie po ok. 1,5 tygodnia powinien do was dotrzeć list :)

POLECAM  TEN  PRODUKT

Każdy komentarz jest dla mnie jak wskazówka do doskonalenia bloga.
Odwiedzę również każdego komentującego, jak mi się spodoba zaobserwuję
i na pewno zostawię po sobie komentarz ;)

9 komentarzy:

  1. może się skuszę :) zapraszam do siebie :)

    http://panorama-ksiezycowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie się zastanawiam na próbką z tamtej strony, ale troszkę jednak się obawiam, bo jakoś nie jestem przekonana do stron tego typu, ale cóż, może jednak się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiając nie byłam pewna czy dojdzie, a jednak :) po około tygodniu miałam próbkę u siebie więc polecam :)

      Usuń
  3. Uwielbiam kwiatowe zapachy :)


    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Może się skuszę na ten perfum. Wygląda bardzo ładnie :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jeeej, pędzę do sklepu po perfum:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na prawdę nic nie płaciłaś? :)
    Chętnie wpadnę na tę stronę, wydaję się super!
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę absolutnie NIC. Przesyłka również darmowa więc warto zamówić :)

      Usuń