poniedziałek, 22 września 2014


Nietypowe lampy to coś co kocham! Ostatnio przeglądając różności w sieci natknęłam się na stronę DEMILKED a na niej najkreatywniejsze lampy jakie chyba w życiu widziałam.
 Uważam że efektowne lampy mogą dodać niezwykłego designu naszemu pomieszczeniu. Oświetlenie jest także często najważniejszą częścią pokoju. Kształtuje atmosferę w pomieszczeniu oraz nastrój, a nawet wpływa na Twoją energię, produktywność i kreatywność. Lampy i żyrandole z kreatywnych projektów mogą stać się podstawą dodając idealny ostateczny wygląd wnętrza. Więc spójrzcie na te cudownie kreatywne lampy i żyrandole aby poszukać inspiracji, w urozmaicaniu swojego pokoju z niekonwencjonalnymi źródłami światła. 

1. Interaktywna lampa chmura (mi ona przypomina chmurę z reklamy skittles, a wam?)

thunder-storm-cloud-lamp-speaker-richard-clarkson-1

thunder-storm-cloud-lamp-speaker-richard-clarkson-2

2. Żelkowy żyrandol (szczerze.. patrząc na zdjęcia to aż mam ochotę na żelki)

creative-lamps-chandeliers-interior-design-8

creative-lamps-chandeliers-interior-design-9

3. Lodowe żyrandole (to o nich wspominałam w wishliście)
creative-lamps-chandeliers-interior-design-12

4. Muchomorki

creative-lamps-chandeliers-interior-design-43

5. Czaszka

creative-lamps-chandeliers-interior-design-36

6. Żarówki prosto z nieba

creative-lamps-chandeliers-interior-design-31

7. Miś

creative-lamps-chandeliers-interior-design-18

creative-lamps-chandeliers-interior-design-19

8. Greenhouse Lamp


creative-lamps-chandeliers-interior-design-2

9. Balonowe lampki

creative-lamps-chandeliers-interior-design-13

10. Stare rowerowe części przekształcone w żyrandol

creative-lamps-chandeliers-interior-design-37

creative-lamps-chandeliers-interior-design-39

Wszystkie wyżej wymienione lampy i żyrandole moim zdaniem są przecudowne, jeżeli miałabym powiedzieć które najbardziej mi się podobają no to ciężko by było bo WSZYSTKIE są moim zdaniem super. A waszym zdaniem która jest najlepsza? Koniecznie napiszcie :)

6 komentarzy:

  1. jakie fajne o.o miś mi sie podoba:D a chmura wygląda jak wieloryb ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. 1,9,10 cudowne! :D Takie oświetlenie na pewno nada mieszkaniu charakterek :)

    Pozdrawiam, Liryczny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się wszystkie podobają!
    zapraszam http://threedayholiday.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna ta chmurka!

    http://lusiiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. coś niesamowitego :o Mała rzecz a nadaje tyle orginalności pokoju!
    Zapraszam

    http://emeisee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń