środa, 24 września 2014

GRUNGE outfit part 2



Cześć, dziś kolejny outfit w grungowym stylu. Jak już wcześniej pisałam uwielbiam flanelowe koszule! Moim zdaniem WSZYSTKIE są przepiękne! Zrobiło się już wiele zimniej więc różnego rodzaju koszule będą świetne sprawdzały się w jesienne stylizacjach. Moje outfitowe zdjęcia są co prawda jeszcze z lata ale to chyba nic nie szkodzi co? :)  A co do jesieni to.. no nie zbyt się z niej cieszę. Szybko jest ciemno a i rano jest mi ciężko wstać gdy się budzę a tu jeszcze noc :( Nie mogę się przyzwyczaić, zdecydowanie lepiej wstawało mi się gdy delikatne promienie słońca budziły mnie do życia. A jak to u was wygląda z wstawaniem wczesnym rankiem gdy za oknem jeszcze noc?




GRUNGE outfit part 2

(zdjęć była naprawdę masa więc wrzucam kilka najlepszych ujęć)













koszula - xxx
bluzka - diy
spodnie - c&a
okulary - nadmorski sklepik
kapelusz - c&a
trampki - converse

Które zdjęcie się wam najbardziej podoba? 

Jakiego rodzaju posty lub o jakiej tematyce chcielibyście zobaczyć na blogu?  Może jakieś pomysły? :) 

5 komentarzy:

  1. świetny outfit :)
    dobra figura! :D

    masz bardzo ładne zdjęcia, przyciągasz do siebie oczy :)
    http://ewciakkkk.blogspot.com/2014/09/autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia są piękne , jestem zachwycona ! - pogratuluj fotografowi
    Ja za to uwielbiam jesień , kolorowe liście - choć też dokucza mi ten chłód ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie <3

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnie mi się najbardziej podoba ! ja uwielbuam oglądać takie właśnie posty ze zdjęciami i stylizacjami ! tez uwielbiam takie flanelowe koszule !

    XCCDV.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. trzecie mi się najbardziej podoba :) wszystkie są ładne ;)
    ja jesieni też nie lubię :(
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń