poniedziałek, 29 września 2014



Cześć wszystkim :) Pogoda powróciła! Nawet nie wiecie jak się z tego cieszę. Jest pięknie, ciepło i przyjemnie, ahhh jak ja uwielbiam taką pogodę. Dzisiaj poniedziałek, nigdy nie lubiłam poniedziałków ale ten był wyjątkowo fajny. Coś mi się zdaje że pogoda sprawiła że mam takie pozytywne nastawienie ale także, to że jutro jadę na wycieczkę wiec dziś czuję się jakby był piątek <3  A u was jaka pogoda? Również zadowolenia jesteście z niej tak jak ja?!  Dzisiaj chciałam wam zaprezentować mój outfit, jest to stylizacja na co dzień.. taka bardziej na luzie a zresztą sami oceńcie :)

Tak ona się prezentuje








Trampeczki i zegarek





Mój UKOCHANY łapacz snów <3



Co myślicie o takiej stylizacji? Jak wam podobają się dodatki?

Jako BONUS zdjęcie mojego psiaka ;3


11 komentarzy:

  1. Świetny blog, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Kolejny bardzo fajny post :)
    Bardzo podoba mi się design bloga *.*
    Dodaję do zakładek i czekam na kolejną notkę

    Czy mogłabyś kliknąć w baner Choice? Odwdzięczę się obserwacją <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pies!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/autumn-vibes-military-pants.html

    OdpowiedzUsuń
  4. łapacz handmade? (: minimalizm jest najlepszy, na drugim zdjęciu to tapeta? zajebista:D wczoraj była pełnia księżyca, więc pogoda się zmieni, żegnaj słoneczko :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na drugim to nie tapeta ale no fajna by była! z nudów bawiłam się i wklejałam te łapki gdzie się dało :D

      Usuń
  5. świetny blog i zdjęcia serio WOW ! masz wilki talent do robienia zdjęć mega mi się tu podoba 2 zdjęcie jest cudowne <3 Obserwuję i czekam na kolejny post ! http://madzia-magdzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog i słodki piesek! :)

    http://pajapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna moja ;* i super zegarek haha /grabcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam, że tło na drugim zdjęciu to tapeta, byłaby super :) A piesek słodki, zazdroszczę takiego małego rozczochrańca :D

    OdpowiedzUsuń